Saturday 25 October 2014

KUPNO DOMU OD URZĘDU MIASTA TZW COUNCIL HOUSE

KUPNO DOMU OD URZĘDU MIASTA TZW COUNCIL HOUSE

Jeśli wynajmujesz dom z urzędu miasta i mieszkasz w nim minimum 5 lat to masz prawo do wykupienia swojego mieszkania.
Po okresie 5 lat urząd miasta ( council ) oferuje swoim lokatorom 35% zniż...ki , która jest odliczana od wartości domu. Za każdy kolejny przemieszkany rok otrzymasz dodatkowy 1% zniżki.
Jeżeli wynajmujesz tzw. flat to zniżka za 5 przemieszkanych lat wynosi 50%, a za każdy dodatkowo przemieszkany rok otrzymasz kolejne 2%.

Aby wystąpić o wykupienie swojego domu, musisz skontaktować się z lokalnym urzędem miasta i wypełnić odpowiednie dokumenty.

Skontaktuj się z nami po więcej informacji.

Tel: 01482238478 / 07596971243
www.EnglishPolishTranslator.co.uk
www.Facebook.com/EnglishPolishTranslators
 


 

7 comments:

  1. Bardzo konkretnie napisane. Super artykuł.

    ReplyDelete
  2. Ja również przez pewien moment rozważałem taki pomysł, ale jednak zdecydowałem się nabyć mieszkanie od dewelopera w nowym budownictwie. Po przeczytaniu https://www.eurostyl.com.pl/blog/mieszkanie-pod-klucz--7-zalet-wykonczenia-mieszkania-przez-dewelopera również jestem zdania, że bardzo fajnym sposobem jest kupno mieszkania już wykończonego pod klucz i ma to wiele zalet.

    ReplyDelete
  3. Akurat nie bardzo rozumiem tą kwestię, lecz dla mnie bardzo ważnym aspektem jest to, aby mieszkanie mieć przede wszystkim ubezpieczone. Jak czytałam w https://cuk.pl/porady/ubezpieczenie-nieruchomosci-pod-kredyt to jest to bardzo ważna kwestia aby ubezpieczyć nieruchomość pod kredyt.

    ReplyDelete
  4. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  5. Ja jednak zdecydowałem się na budowę swojego domu i myślę, że ta decyzja była najbardziej rozsądna. Tym bardziej, że teraz jeszcze buduje studnię głębinową. Fajnie, że mogłam od razu w sklepie https://www.dostudni.pl/ kupić niezawodną pompę głębinową.

    ReplyDelete
  6. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    ReplyDelete
  7. Wybierając firmę, która specjalizuje się w analizach środowiskowych, ważne jest, aby kierować się jej doświadczeniem oraz zastosowanymi technologiami. Specjalistyczne analizy, takie jak ocena wpływu na środowisko, wymagają nie tylko wiedzy, ale i odpowiedniego sprzętu. Dla osób szukających rzetelnych usług w tym zakresie polecam stronę https://eco-expert.eu/. Ich zespół składa się z doświadczonych ekologów i inżynierów, którzy stosują najnowsze metody badawcze.

    ReplyDelete